Umożliwiamy ponowne dotarcie do użytkowników, dzięki temu zwiększamy szanse na to, że staną się oni klientami. Retargeting pozwala na wyświetlanie reklam użytkownikom, którzy wykonali określoną akcję: odwiedzili określony adres, byli na stronie produktu w sklepie, nie wypełnili formularza etc. Tego typu działania znacznie poprawiają konwersję. Zdecydowanie łatwiej jest bowiem pozyskać użytkownika, który już miała kontakt z marką, niż takiego, który nic o niej nie wie. Stąd tak duża skuteczność tej formy reklamowej.
Prowadzimy kampanie z zakresu Search Engine Marketing. Te działania poprawiają widoczność strony w wynikach wyszukiwania Google. Doświadczenie w optymalizacji kampanii SEM sprawia, że znacznie zwiększamy ruch na stronie naszych klientów a pośrednio realizujemy bardziej konkretne cele. Sprawiamy, że marka staje się bardziej widoczna w różnych kontekstach wyszukiwania.
Specjalizujemy się w kampaniach, które są rozliczane w modelu za efekt. Znaczy to tyle, że klient płaci jedynie za konkretne, wcześniej ustalone akcje użytkowników. Mogą być to np. kliknięcie w reklamę, otwarcie maila, wypełnienie formularza. Teoretycznie, performance marketing może objąć każdą formę reklamy online, w praktyce dotyczy on najbardziej: SEM, marketingu afiliacyjnego i e-mail marketingu.
Jesteśmy zorientowani na optymalizację procesu zakupowego. Wiemy jak ogromną rolę odgrywa architektura informacji e-sklepu oraz w jaki sposób za jej sprawą poprawić konwersję zakupową. Skupieni na celu, nie zapominamy o podejściu holistycznym, pracując nad wieloma aspektami poprawy działania e-sklepu.
Zajmujemy się kompleksową obsługą kampanii e-mail marketingowych. To nadal jedno z najbardziej efektywnych narzędzi pozyskiwania klientów i budowania relacji z subskrybentami. Każdy mailing przygotowujemy po dokładnym poznaniu grupy docelowej oraz przestudiowaniu wyznaczonego zadania.
Wykorzystujemy kanał promocji, który nieustannie wykazuje wzrosty – mobile marketing. Pozwalamy w imieniu swoich klientów dotrzeć do rzeszy użytkowników. Wykorzystujemy do tego celu wiele narzędzi: od tradycyjnych SMS/MMS aż po innowacyjne aplikacje mobilne.
Dzięki innowacyjnym narzędziom wiemy już naprawdę dużo o użytkownikach. Jesteśmy w stanie bardzo precyzyjnie targetować kampanie reklamowe. Możemy bardzo dokładnie naszkicować profil naszego odbiorcy i dopasować do niego odpowiedni przekaz. Pozwala nam na to znajomość demografii, zainteresowań, zachowań w sieci a nawet wiedza o intencjach zakupowych użytkowników.
Specjalizujemy się w planowaniu i zakupie mediów ściśle dostosowanych do potrzeb oraz budżetu naszych klientów. Spośród ogromu oferty formatów reklamowych, wybieramy te, które najlepiej odpowiadają założeniom w briefie. Jako podmiot posiadający partnerskie relacje z wieloma wydawcami, ułatwiamy swoim klientom dostęp do prestiżowych miejsc na internetowej mapie promocji.