SOCIAL & CONTENT | Communication Lab
19153
page,page-id-19153,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.2.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

SOCIAL & CONTENT

Pogłębiona analiza zachowań danej grupy docelowej pozwala nam tworzyć treści odpowiadające na oczekiwania odbiorców.

Niezależnie czy to zdjęcie, video czy artykuł ekspercki.

Bo ludzi angażuje to, co ich obchodzi.

SOCIAL LISTENING

Monitorujemy sieć w czasie rzeczywistym, aby prześledzić, co na temat danego zjawiska czy danej marki mówią użytkownicy Internetu, jaki jest ton tych wypowiedzi, gdzie są ich największe skupiska oraz jacy są kluczowi dla tych dyskusji influencerzy.

SOCIAL MEDIA STRATEGY

W oparciu o analizę Social Media Intelligence definiujemy kompleksową strategię obecności marki w Internecie. Zwracamy szczególną uwagę na dobór kanałów komunikacji oraz ich synergię. Definiujemy i optymalizujemy strategię mediową, aby maksymalnie wykorzystać paid, owned i earned media.

SOCIAL MEDIA INSIGHTS

Informacje pozostawione przez Internautów w sieci w sposób całkowicie dobrowolny stanowią dla nas wartościowy insight konsumencki. Insight to zrozumienie niejawnych potrzeb i motywacji klienta. Może prowadzić do zaskakujących wniosków, a w rezultacie do przedefiniowania strategii. Tego typu analizy pozyskujemy poprzez pogłębione badania User Generated Content.

COMMUNITY MANAGEMENT

Prowadzimy codzienną komunikację we wszystkich kanałach społecznościowych, m.in. na Facebooku, w serwisach Twitter, Instagram, Pinterest czy LinkedIn. Zapewniamy moderację 24h, animację społeczności, pełne raportowanie efektów działań oraz wsparcie zewnetrznych narzędzi analitycznych.

CONTENT MARKETING STRATEGY

Definiujemy kompleksową strategię kontentową z uwzględnieniem specyfiki wybranych kanałów komunikacji. Wiemy, że dobry content to połowa sukcesu w skutecznej komunikacji z odbiorcą. Tworzymy strategię dopasowaną do potrzeb naszych klientów, zgodną z najnowszymi trendami i zachęcającą do interakcji.

WoMM

Wykorzystujemy efekt ROPO (research online, purchase offline) w działaniach prowadzonych na forach internetowych. Każda kampania oparta jest na badaniu analizującym wizerunek marki w sieci, wskazującym jej kluczowe problemy i wyznaczającym możliwe kierunki dyskusji. Komunikację prowadzimy przy udziale pozyskiwanych przez nas ambasadorów marki, których lokalizujemy, rekrutujemy i edukujemy, aby działali na rzecz marek. Swoje działania opieramy na międzynarodowym kodeksie WoMMa.

PICTURE STRATEGY

W komunikacji coraz mocniej dominowanej przez treści wizualne marka musi umieć opowiedzieć o sobie poprzez obrazy. Definiujemy strategię obrazkową, która pozwala na długotrwałą i angażującą komunikację w serwisach typu Instagram i Pinterest.

CREATIVE CONTENT

Tworzymy angażujące treści dopasowane do oczekiwań danej grupy docelowej. Przygotowujemy m.in. materiały video, materiały zdjęciowe, infografiki, artykuły eksperckie, newslettery czy dedykowane publikacje.

SOCIAL ADS PLANNING OPTIMIZATION

Oferujemy kompleksowe zarządzanie kampaniami reklamowymi na Facebooku oraz w innych serwisach społecznośicowych. Specjalizujemy się w zakupie mediów online za pomocą systemów: Google AdWords oraz Facebook Ads, gdzie dobieramy najbardziej optymalne formaty ilościowe i jakościowe. Przez cały czas trwania kampanii na bieżąco analizujemy i optymalizujemy jej efekty.

CONSUMER ENGAGEMENT

Zaangażowanie to dla nas priorytet. Wszystkie działania projektujemy tak, aby angażowały konsumentów i wciągały ich w świat marki, którą komunikujemy. Staje się to możliwe dzięki pogłębionym analizom, które pozwalają nam zrozumieć daną grupę docelową, jej potrzeby i przemawiające do niej wartości.